Followers

Wednesday, April 20, 2011

Cerita hari Weekend yg lalu

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

dah hari kami baru nak update cite weekend yg lalu..

sabtu..
dah ada kat Selesa Hillhome dah umah In-law mcm biasa la..jumaat mlm dah ada kat selesa dah..
sabtu MIL kuar gi jumpe kwn2 FIL kuar gi Meeting apa tah..tinggal la kami anak beranak..Zahra sgt behave 12.30-2.30 dia tido bersama ibunya..dia tido sbb mkn ubat dan bgn pg awal..aku tido sbb tidokan anak dan kekenyangan..hahahha Sbb Breakfast kat Janda Baik kat Andak Place..best breakfast kat sini..tp xde gamabr..sape gi Janda Baik mkn la kat Andak Place..sedap..
k sambung blk..lps zohor dalam kol 3 kami pulak kuar gi balik kg MIL, Mak long asben ada kat sana..Misi utama nak mkn dan nak angkut durian bawak blk tp niat aku t ak terlaksana kerana durian dah abis..tp aku dapat la rembat 2 biji sorr2 asben mkn 2 ulas zahra 2 ulas lain2 aku telan semua..klu mkn2..ke durian ke aku mmg tamak.hahahaha

dah dok melepak mkn cekodok durian..sedap...lps asar dlm 6.30pm kami pun balik ke sarang kami semula Selesa..7.30 mcm sampai..OTW zahra tido sampai umah dia tah bagun..samapi la 10.30 ke kol bape tah dia bergakjeng tak nak tido..padahal MIL FIL babah dia semua dah nak pengsang ngantuk nak tido..termasuk la aku pon nak tido awal gak


hari ahad

tahu kami gi mn tunggu!!!


No comments: