Followers

Tuesday, April 12, 2011

Pisah tempat tido

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

hari jumaat yang lali 8/4/11 idea aku terputik untuk asingkan tempat tido zahra...sofa 2 yang kat ruang tamu En asben aku nak singkirkan...jadi aku kata sofa tu biar dia jadi katil zahra...

hari ahad yang lalu setiba dari Selesa, anta adik ipar aku Sofiah gi TBS singgah seri kembangan jap...En Asben operasi masukan sofa tu kat dalam bilik..

Malam Pertama nak tido kat katil baru dia...tapi ibu dengan babah pandai siap lapik sofa@katil zahra dengan kain kartun (kain bedung zahra ms baby)..ada selimut beli kat ikea..selimut tu tok taska sebenarnya..tapi tebal..lama terperam..jadi aku kuarkan...bantal guna bantal busuk ibu sejak dari zaman sekolah, poli sampai ada anak..zahra suka bantal busuk aku sebab ada gambar bear2..Babah nanti kena cari bantal zahra..ibu tak de bantal nak pelukk...huhuhuh

nak jadikan cite malam tu gi HSBC Puchong Jaya..tong!!! zahra nyusu dgn aku pastu tertido..sampai umah dalam 9.30 tong!!! dia dah bagun...waduh2 gawat nie...layankan aje..kol..dok dalam bilik, dalam kegelapan malam tu..last2 kol 12tghmalam baru dia tido kat katil cemey dia tu...hahahah tu pon setelah aku buat2 tido dan tertido..bila bagun pagi isnin nak gi keje aku tengok aik..dah ada kat sebelah dah...heheheh..

katil dia tu memang kami attachkan dengan tilam kami..xde la dia jatuh tengah tido..malam tadi aku nyusukan dia..tertido gak bila bagun..alihkan dia kat katil dia..mgkn mcm tu la sampai dia putus susu kot..

k.tu sahaja..caw cendol!!

No comments: