Followers

Wednesday, May 4, 2011

Aktiviti Weekend & Cuti thn baru..

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

kawan2 saya sangat lemau nak update blog..

  • sabtu
  • kemas umah. lepas zohor gi Putrajaya prisent 14 umah kak Awin kenduri aqiqah baby baru dia Baby Faidz..I like u this kenduri..sebab hidangan ia adalah lauk kambing..i like2..tp kurang masin sket lauk2 tp sebab kambing mmg aku bedal je..dihidangkan juga dengan....Blueberry Cheese tart..like2 juga...sgt sedap cheese tart itu..kak win nnt ko mintak la resipi tu kak makcik ko..aku pulak blh buat..acuan aku dah ada..resipi terbaik je xde..
  • pastu balik gi singgah alamanda jap MIL kirim barang sebab kami nak balik Bukit Tinggi, Pahang lps tu..sampai2 alamanda je dah asar..solat dulu...beli-belah..zassssss..gerak balik selesa, bukit tinggi..mujur tak jem..tak jem apanya!!!..jem la jugak sket..sebab aku lalu MRR2..fuhhh...aku pulak tu yg Drive..EN Asben ngantuk...Drama la Zahra dgn babah dia ketika ibu sedang Drive..huuuuiiii aiiiii...touching aku tengok drama tu sedang aku memandu..huhuhuhu..
  • ok abis la cite ari sabtu...
  • Ahad
  • Sarapan nasik goreng MIL goreng, aku mmg liat nak bangun tolong buat Sarapan..hehehehehe Menantu hantu..ihihihih..bgn pagi hemmm sedapnya bau..makan..thanks mama....
  • lunch menu orang diet disekeliling aku..mee hoon Sup...layannn zassss...
  • lepas zohor dalam kol 3 kot kami bergerak ke bentong untuk sesi BBQ party kat kg pada mlm itu..hehehehe sblm tu singgah TF supermarket kat pekan bentong tu untuk beli udang tok di bbq kan..
  • Sampai umah Kg umah Mak long En Asben..buat la apa yang patot...
  • malam nya sesi BBQ makan ayam, udang, kerang sayur2an cendawan, kambing lagi...i like..
  • malam tu juga balik Selesa nak tido..
  • mak aiiii..tak sampai umah perut dah memulas2..aku bukan seorang yang lawas...sebelum tu dah seround tinggal tanda kat Ka..waduh2..gawat nie...cepat2 nak sampai umah dah tak tahan...
  • haaaaa....lega....Bersambung
k tu cite hujung mgu aku..nnt aku cite sambungan dia yek..

caw cendol!!!

No comments: