Followers

Monday, June 20, 2011

Dinner D' Cheringin Hotel & Spa Resort

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Kata En  Asben, aku belanja Cheringin Hotel & Spa Resort, Janda Baik. Makan kat Gelugor Cafe. Memang aku belanja, aku yang booking. Tapi itu tugasan PA..heheheh..Aku belaja Zaaasss kat ornag lain...ahahahhahaha..Salah buat perhitungan malam tu..Ingat nak makan kat Awana Genting Fully Book..Mana taknya Kol 5 petang baru teringan nak Salebrite Father Day...Aku dan kawan dah salebret dah...jadi aku lupa sudah...Time plan nie kami dari Mid Valley on the way nak balik Selesa Hillhome..Zahra hometown..
last2 booking Cheringin..mula2 booking buffet tapi sampai sana kol 8.30++ malam mkanan byk dah abis..oder ala cart...Lambat mak ai!! sipa waitteress bawak air boleh terjatuh tergoleh dengan dulang2 air...1..
2.tak sedap  makanan dia..Harga..harga hotel..makan 5 org dekat 200 jugak harga dia..ari jumaat tu aku dgr kat IKIM Chef Sabri, aku pun tak kenal..dia kata kat hotel dia Fresh Oren RM18 segela mcm tu la lebih kurang tapi dia guna 6 biji buah oren..kat Cheringin tak macam tu pon chef...

kesimpulan lepas makan.En Asben yang buat..Kita salah perhitungan malam nie...huhuhuhuh
dah penah gi sblm nie, buka puasa thn lps..ms tu sedap..xde org..kami 1 family, hutan dan nyamuk je yang ada..

kalau sape2 nak gi, gi la..aku tgk ramai org buat family day company kat situ..aku dah tgk hotel dia nye bilik..kelasss weii...

k..
caw Cendol
layan gambar,,gmbr makanan tak ambik sebab dah lapar sgt..







1 comment:

Aleyn said...

Best ek?...selama ni lalu jer time balik kampung...tertanya2 gak best ker Janda Baik ni...bleh try la lepas ni