Followers

Thursday, June 23, 2011

En Asben ingin Menduakan aku

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

huhuhuhuhu sedihkan tajuk ari  nie.ari selasa lepas 21/6/2011 bagun je pagi aku cite dengan en asben, aku mimpi dia buat tak senonoh. Memang real la mimpi tu. Macam mana tu tak boleh cerita nanti mengaibkan banyak pihak. En asben buat tak tahu je..Aku bila time bulan nak mengambang memang emo semacam. memang jahat bulan tu suka buat aku emo..Tu en asben malas nak layan aku tu..

balik keje, malam tu aku cite lagi. aku tanya. Abg nak menduakan yaati yek?sebab kadang2 apa dia buat aku boleh rasa walaupun dia tak cite. Di gelak je malas nak layan. Last2 dia cakap, memang dia nak menduakan aku. Dia dah bersedia nak menduakan aku. Dia memang selalu cakap nak kawin dua.

aku pun sedih la. kalau jadi dia menduakan aku. korang2 lihat je la perubahan kat diri aku. Aku nak bersedia tapi aku takut kalau fikir-fikirkan semula. Kalau rezeki murah diduakan aku tak kisah. Nanti ada kemajuan aku diduakan aku cite lagi yek. 

Harap-harap semua berjalan lancar walaupun aku diduakan.(ayat pasrah)

k. Caw cendol!!!

4 comments:

suhaili said...

entah2 suami akak nk tambah ank lg kot....heheheh

Yaati Nor said...

hehehe klu tambah anak bukan menduakan la..mentigakan...heheheheh

Ficx Syco said...

gud!

Ficx Syco said...

gud!! teruskan usaha!!