Followers

Monday, June 13, 2011

Setengah hari manjakan diri kat SALON

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

manjakan diri ke dari 9.30 pagi sampai 3.00 ptg..haduh seksa aku rasa...aku gi bager2 rambut semalam kat salon bawah umah aku..tak tahan la lama sgt..sbb di Sponsor oleh en asben dan nak cantikkan mahkota wanita aku..aku rela..untuk My Asben gak..huhuhuuhu..Time kasih abang..thn depan klu rambut panjang lagi sponsor lg yek..hehehehe..

hasilnya ok.tapi tak de la puaskan hati aku..

tapi muka aku mak aii..mcm budak2 kanak2 rebina korg..hehehehe

tak makan tgh hari kami woookk angkara rambut itu..En Asben dan zahra makan Maggi je...hehehehe aku kebulor..

nak kuar makan kol 4 smalam zahra baru nak tido pulak..waduh2 lapar bangat aku...aku minum la milo dan biskut lemak..
naza : maaf xdapat join ko ptg smlm
cikin:sori sbb sap lupa nak feed back..

perbualan dipetang hari..

EN Asben : nak mkn mn
aku : sini2 ok je area puchong utama nie
En Asben : kita makan kat daun pisang nak tak?
aku : ok je

jam 6.30 ptg semalam aku gi la mkn kat daun pisang Restoran Rathaa kat Bandar Puteri..Layan tapi gamabr tak amik sebab dah lapar gilo tak makan tengahari semalam..Layan Daun pisang..aku macam biasa makan kari2 ni, kari mau asing ya..tak lalu kalau banjir semua kuah kari tu..
makan apa pun kandar ke, roti canai ke connot banjir..kembang tekak aku, mcm kembang banjir2 tu..

anyway, ari nie aku posa ganti, ada lagi 2 hari.. En Asben pon sama..dia kena ganti 10 hari.aku ganti 4 hari...hehehehe dia kena deman denggi time ramadhan yang lalu..sian abang..

k.

caw cendol!!

No comments: