Followers

Friday, July 15, 2011

3rd Anniversary

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

hari kejadian adalah pada 11 Julai 2011. Aku deman time nie..huhuhu sedih2 lama tak deman skali deman amik ko..mulanya dengan sakit tekak pagi ahad tu.

tapi ahad tu sempat la aku teman en asben gi PWTC, tengok Expo homedeko..Barang company en asben ada kat sana. jadi kami gi la sana dia nak melawat staff2 dia buat keje. Gi sana pon naik lRT kat Bukit Jalil.Merasa zahra naik Train. balik dari PWTC, ada jiran jemput makan, layan bakso di Centercor aras rumah aku..Lepas makan tu la start aku tak sedap badan.. balik umah badan panas. tido sampai kol 9 lebih tak kurang en asben bawak gi klinik. amik ko 38.5 suhu badan aku. aku malas sakit2 nie sebab lama tak sakit. Injet la..lega sket.

tu yang hari anniversary aku, aku dok mc la kat umah....ingat ajak en asben makan kat D'arab cafe je. tapi dia ajak Dinner kat Hotel Empire..Merasa aku makan kat hotel. jap lagi layan gambar. tapi tak best sngat selera makan aku. maklum la tekak cedera parah..terguris2 tekak aku.

tapi makanan kat hotel memang sedap2. tu en asben ajak tu.desert dia terbaik. mee goreng pon sedap. semua sedap la.ala2 malap tempat dia tapi kami dok bawah lampu.terang la. zahra? sangat tak be have..dia buat macam makan kat kedai mamak. selamber je berdiri kat atas kerusi, berlari2 kat area buffet tu. nasib tak ramai orang...

ari selasa pulak aku dapat sejambak 13 kuntum bunga ros oren ke peach..sebab apa 13 kuntum aku pun tak tahu..tapi aku suka sangat bunga ros tu warna pabret aku meh..

aku bagi apa kat en asben..aku pk2 balik hati kering betul aku nie, org dah belanja makan, bagi bunga..aku macam buat dek pulak.yelah en asben kata tak nak apa2. bagi memeriahkan lagi minggu anniversary kami aku belikan dia sekeping kad pengganti diri..gmbr kad lupa plak nak abadikan..huhuhuh..

konon2 aku buat suprise la kemarin.aku mmg ari2 bawak balik news paper,en asben akn baca bila temenung dipagi hari..kad tu aku selitkan dalam news paper...konon2 suprise la..tapi aku suka en asben letak kad tu kad opis..suka2 suka2 suka2..
k. tu je kot.
layan gmbr.















No comments: