Followers

Tuesday, September 13, 2011

12.9.2011 it's my birthday..

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

semalam hari lahir aku yang ke 28..hehehe muda lagi tu..hadiah dari husband adalah mesin jahit yang sama dengan anniversary ari tu. ok la alhamdulillah.tak tahu la kot2 ada hadiah lain nnti. semalam tak sempat update sebab tak keje berjalan sakan.

aku harap semperna hari lahir aku ini, aku lebih gigih bekerja dan lebih tabahkan diri untuk menjadi isteri yang taat kepada suami tercinta. ya lah aku rasa bukan senang nak taat dan masuk syurga. dan aku harap cita-cita aku untuk menjadi usahawan akan berjaya satu hari nanti.

peroleh zuriat yang soleh dan solehah. insya allah. amin

3 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

yati, happy birthday, pjg umur murah rejeki....muahhhh muahhhhh :):)

Yaati Nor said...

tq kak mieja

Sindar said...

alhamdulillah.. selamat hari jadi kak Yaati :) tak sangka.. tarikh ni adalah tarikh yang bersejarah buat kita berdua.. semoga Allah sentiasa merahmati kita semua.. amin..