Followers

Monday, October 31, 2011

Blog dah tukar wajah

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

ari sabtu yang lalu tangan saya gatal nak tukar kulit blog nie..skali kulit yg lama saya lupa nak save sebagai kenang2an. sayang betul la templet blog lama tu..Waran oren. saya mmg suka warna oren..eh ari nie saya..saya pulak saya taip..tak pe la kejap saya kejap aku..sukahati jari nie je la nak taip apa yek..

templet blog baru mesti ada sesuatu yang barukan..nanti kalau dah confirm baru saya nak cerita apa yang baru tu..

caw cendoll..

2 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

kulit yg baru pon cantek..putih bersih :):) dah terror zahra main games dkt ipad? :)

Yaati Nor said...

tq.kak..cantikan putih..en asben mst suka nie..nampaknya zahra masih tak ghairah dengan game2 tu. babah dia yg main beria..zahra nampaknya lebih berminat dengan bb babah sebab ada you tube nak tgk upin ipin..dia minat old mc donald..saya ada download..suka dia lagu2 tu..pastu suruh belaja flash kad mengamuk nak old mc d tu jgk..haru betul..nak tido suruh saya bukak ipad nak tgk saya main game..nak tgk game kereta pulak tu..saya mmg tak roti den..hehehehehe..mcm peel