Followers

Wednesday, December 7, 2011

nak pad nano ibu..

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

haaa satu aku tak paham zahra nak apa tu..hujung bulan lepas aku ikut En asben gi JB dok kat Hotel Selesa..bukan dok Selesa Hillhome ye..Hotel Selesa..
satu pagi ke petang tak aku tak ingat zahra mintak pad nano..aku tabya apa benda tu zahra..pad nano..dah la malas ibu nak layan sebab tak paham..rupa2nya nak Ipad 2 nak main game..hahahaha en asben dah senyum dah dia nak Ipad la..nie gara2 babah dia la kata kata anak Ipad tu Ipad nano..ajran sesat betull...aku yang tensiion..
lagi tension zahra dah kuasai Ipad tu..tapi dia tak nak main dia nak punggah semua game..

skrg ni En asben tengah rancak main Game Smurf..kumpul beri2 la..tanam tuai apa pokok tah...aku selalu jadi mangsa kena tuai tanaman dia tu..motif aku tak tahu pun..klu dia tgh drive ke hape ke..
last sunday zahra sudah main Ipad sorg kat belakang ( ontheway dari selesa ke puchong kot ke puchong ke selesa) tak ingat sebab buat balik hari 2 kali sunday lps..sekali zahra dah guna beri2 yang En asben kumpul sejak mula2 main game tu..aku gelak je besar2...

ya tu dia zahra dah pandai main game ipad..abis la abg..
En asben balik je dah tak mintak dah Ipad kat En asben..amik sendiri tu dalam beg laptop en asben..hehehehe aku yg takut klu Ipad tu jatuh..dah la dapat Free tak pasal2 kena beli baru pulak kan..hahahahaha...

k..zahra keep it up..belaja main game elok2 tak yah ibu nak main game tok kamu ye..
caw cendol...

No comments: