Followers

Friday, January 20, 2012

16 Weeks

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Sekarang usia kandungan saya dah 16 weeks. Kejap je rasa.
Ngandung kali nie rasa macam cepat penat dan ngantuk.hihihihi mmg jadi ala2 malas2 gitu. tapi suka pakai baju cantik2 dan orang kata nampak berseri, betul ke? tah aku pun tak pasti. Mungkin la kot.

Rasa macam baby dah gerak sikit2 dah. tapi aku punye perut sangat2 la besar seperti dah 7 bulan gitu..heheheh. badan pun dah rasa berat kot. siap semalam dah mula sakit2 tumit. last 2 weeks dah mula kaki bengkak bila2 dok masak lama2 kat dapur.

masak?
still suam2 kuku lagi sebab balik keje je aku tak de nafsu nak mkn apa. so tak tahu nak masak apa. yang paling aku suka sekang ni dari minggu lepas bila malam suka makan berasaskan pasta. dah macam orang Itali dah en asben kata. nak buat macam mana aku suka zahra pun beria makan. mingggu lepas 2 hari berturut2 Spagetti Olio, pastu Bologness pulak. Malam tadi makan balance bologness tapi guna fettucini pulak. hehehe Sampai En asben kata dah macam ngandung anak Itali. terkenan bos dia ke..hehehehehe. pengsan la aku klu kuar2 nnt anak keje nak makan pasta je.heehehe

baby boy ke girl tah kali nie. harap dapat baby boy pulak tapi klu rezeki apa2 pun ok. bulan nie tak gi cek up lagi. tak tahu dah nak cek up kat mn.huhuhuhu. Klinik yang 1st cek tu asyik xde doktor je.memanjang Dr Locum je aku tak suka..Mungkin nak gi cek up kat Az zahra kot.tah la tak tentukan lagi. Stress nak pk.huhuhuhu

k. la Caw Cendol.

No comments: