Followers

Friday, March 2, 2012

Ampang - Bangi, Bangi - Puchong..

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Stress aku dah kemuncak pada hari nie..minggu nie aku dok ampang dari hari selasa sampai hari sabtu esok. Aku jadi malas dan potengkan zahra dari gi taska..sebabnya perjalanan hari2 jem dari Ampang ke Bangi..Bosan aku..aku dah la orang yang anti jem..bosan..Selasa rabu aku kuar umah 7.10 sampai opis ngam2 je kol 8.00 kdg2 7.59..semalam khamis aku kuar kol 7.05 sampai opis 7.49..aikk boleh tahan awal..
ari nie, sebab ngantuk sangat bangun 6 lebih, aku kuar 7.10..budget ok la...tapi ari nie aku lewat..8.06 baru tumbuk kad..stresss..

padahal trafic light rosak satu je kat cheras baru nun..bengang je aku dgn Ampang nie..tempat aku membesar tu..sepatutnya ms kat cheras baru tu aku dah ada kat bandar Tasik Selatan tp tak..tu yang lambat tu..
tu agaknya klu aku bawak zahra lagi macam2 hal dalam kete..

zahra dok Ampang sangat la dia gembira dok dengan uwan dia..pagi2 ikut je bontot mak mok(adik aku), mak mok gi sekolah, sambung ikut bontot uwan pulak..hehehe kelakar aku..tapi bila ibu balik, nak dukung la apa la..

masa hari selasa Zahra gi tengok Le tour De langkawi, ikut akak aku cuti masa tu.kebetulan masa tu basikal tu lalu kat Ampang..bepanas hujan dia time tu. Semalam pulak zahra tolong uwan buat Kuih Karipap..hehehe aku beli barang order kat ibu aku Karipap terbaik ibu aku buat..Aku namakan karipap tu ;'Karipap Daging Bersepah'..sebab sedap daging byk..lembut je daging tu..nyum..nyum..

tu projek aku..dah buat,frozenkan..nanti nak bawak balik Puchong..Aku, En Asben mmg suka benar makan frozen food nie..hehehe elok ke yek?tah bedal je.. aku selalu buat popia frozen..heheh klu tak goreng En Asben aku selalu sindir aku kata..popia tu dah nak jadi jeruk dah..heheheh ayat suh aku goreng..hihihi..

berbalik kepada tajuk..kalau daru dari umah aku puchong ke bangi 25 minit aku boleh layan pagi2hehehe..kilometer Ampang - Bangi & Puchong - bangi sama 20km tp yang bezanya jem..bosan aku..Hari jumaat balik keje nie confirm jem..nak2 klu hujan..ari nie nak gi amik mak cik si zahra pulak kat Bandar Tasik Selatan tu..huhuhuh..harap la budak Aisyah ni sampai on time sebelum aku lalu situ..dia dari UTHM..mak jang zahra nie..aku tak tahu la on time ke..aku malas nak tunggu2..hihihih

k.la..caw..cendol!!!

No comments: