Followers

Thursday, March 22, 2012

Setelah 6 bulan dan crochet

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Setelah 6 Bulan aku mengandung nie..dan selama itu juga la aku tak pegang jarum kait..WOW!! keinginan tu hilang dengan tiba-tiba...agaknya pembawakan budak kot..

tapi malam tadi aku telah ditarik untuk menyiapkan 1 projek terbengkalai tu..mungkin lunch hour nie aku akan teruskan balik minatku..baby aku dah mula boleh terima benang dan jarum kait tu...hahaha baby ke alasan aku malas?hahahhaha..tapi sungguh memang keinginan tu hilang sekejap sebelum nie...

Allah tu maha mengetahuikan...bila minat aku berbunga kembali malam tadi..dan niat aku nak siapkan projek terbengkalai tu timbul..rezeki aku mula datang.....aku harap minat aku berpanjangan sampai bila..

aku berazam tok buat set baby untuk bakal baby akan lahir ni..dan nak buat sweater tok kakak Zahra juga..Semoga Allah permudahkan segala urusan aku..

Banyak pulak to-do untuk bakal baby yang akan lahir nie..

k.caw cendol pulut..

No comments: