Followers

Tuesday, April 24, 2012

24/4/2012 - Macam-macam hari, hari ini

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Aku tengah bertungkus-lumus bergotong-royong di work station pejabat aku sorang-sorang. sakit perut dan dahaga benti jap tulis kat blog.huhuhu..

Hari ini hari Rotong-royong.
Hari ini hari jadi ibuku, Selamat hari Lahir Ibu. Jap lagi yaati call yek.
hari ini hari jadi ayahku, Selamat Hari Lahir Ayah. Jap lagi yaati call jugak yek..
Aku nie anak yang jarang call ibu & ayah aku. Sebab agaknya parent aku dekat je kot kat Ampang. Tapi aku nie memang ada masalah komunikasi kalau melalui telefon. Aku lebih senang komunikasi live. Depan-depan. Agaknya kalau aku cakap kat telefon aku rasa macam tak sopan je tertib aku bercakap tu..

Hari ini juga hari jadi anak buah aku. Selamat Hari Jadi Muhammad Najmi Bin Azaharin aka Along. Budak ni cucu sulong ayah aku..

Pape pun Selamat semua hendaknya. Aku harap semua yang bertuah pada hari ini dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan dan sembuh segala penyakit yang ada. Panjang umur dan dipermudahkan segala-galanya..Amin

k. Caw cendol..

No comments: