Followers

Monday, April 16, 2012

Jalan-jalan ke JB

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...


6-8 April 2012 yang lalu aku gi JB. Melawat kenalan lama keluarga En Asben. Kami ke rumah Cik Rose & Pakcik Syahir. Pak cik Shahir ni sakit tu sebab kami datang melawat.

Doktor kata dia kena Kanser Otak, Tapi anak dia along gi cari perubatan alternatif kat bukan Kanser Otak.
Akhirnya Pakcik Shahir berubat kat Pj mengikut advice FIL. Mereka gi berubat cara China, Qi Gong Terapi.
Gi JB bagi aku macam biasa je macam KL jugak..hehehehe..
Perjalanan Jumaat pagi MIL & FIL amik kat umah puchong - singgah batu pahat amik Ashu zahra kat UTHM (amik pun sebab bday dia)hahaha sori yah...pastu terus ke JB selepa solat jumaat.

Sampai JB lepak umah CIk ROse..umah dia best cantik..lepas lepak kami meginap di....

 Hotel ok tp parking menyeramkan..kalau setakat driver macam aku nie bawak kancil boleh la nak masuk parking hotel nie, tp kalau bawak kereta besar2 serahkan kepada yang pakar..hehehehehe..parking gi memang sempit..Nak gi JPO xdpat..
Shopping kat mana?kat Tesco Plentong sebab FIL ada appoiment keje kata sana..Kalau abah aku atau En Asben, mana2 depa gi depa pastikan mesti ada sebab iaitu kerja...
nasib baik trip kali nie En Asben xde Visit outlet bagai..klu tak aku stresss...hahahaha


Zahra dengan Ashu

En Asben yang sihat Walafiat, Alhamdulillah

Ini dalam bilik Hotel..Zahra yang rasmikan
xde banyak sangat gambar sebab aku xde mood bergambar. Sebab kamera aku memanjang bateri kong..Bosan dah nak cas..Agaknya kena beli Kamera DSLR kot..


k. La.Caw cendol...

5 comments:

Nooona-KuRaMuRa said...

Muka akak n husband lebih kurang sama je...hehehe (^_^)

AMIIZAA@Mieja said...

hehheheh mana gambar mak yong?

Yaati Nor said...

mak yong jurugmbr xde dalam gmbr..tgu mak yong kat entri seterusnya..hehehehe..

Yaati Nor said...

ain : ye ke lebih kurang?muka ke badan lebih kurang..hahahaha ampun abg...

Nooona-KuRaMuRa said...

Betol kak ade iras...hehehehe