Followers

Friday, April 13, 2012

Pisah tempat tido

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Bermula 2/4 yang lalu zahra telah kami pisahkan tempat tido dia. Mula-mula ingat nak pisahkan bilik sekali, siap la ibu tido sekali dengan zahra, tapi baru je tido, ibu nak tukar bilik dia mengamuk kepanasan..hahahah bilik yang kami nak buat bilik zahra tu memang panas xde aircond..So, tengah2 malam tu kami ubahkan tilam zahra ke bilik kami. Time tengah2 malam nie la kami ubah tilam kami dan tilam dia.

Sebelum nie zahra tido atas sofa yang 2 seat tu. Sofa tu sofa turun temurun dari mak mertua..usia sofa tu lebih tua dari Ashu (adik En Asben) zahra. So, sofa tu macam tak sesuai dah tok zahra sebab sejak kebelakang nie zahra selsema tak benti2 sampai sekarang. Bawak gi pakar Doktor kata dia alegik. Macam orang tua u anak aku nie. Aku pulak kata zahra ada resdung..hihih

Tu la sebab kenapa zahra ada tilam sendiri dan kena pisah tempat tido..

aku nak letak gambar situasi tilam kat bilik tido kami macam tak best pulak..Bagi aku bilik tido macam priversi. Tapi kalu sape datang rumah aku, nak solat ke, nak tidokan anak ke dalam bilik aku, aku xde hal. Rumah kecik kena la bagi tetamu ruang yang paling selesa dalam rumah aku. Taip nak tunjuk gambar bilik tido aku tak bisa..heheheheh..

k.Caw cendol!!!


No comments: