Followers

Friday, May 4, 2012

Cerita hari isnin

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Sambung  last entri :hehehe isnin aku dan En Asben cuti..Zahra hantar taska ye..demi melancarkan aktiviti..hahaha

apa aku buat..

Aku rakyat Malaysia yang baru nak insap..Umor thn ni 29thn.. Aku baru daftar mengundi..hahaha aku malukan diri sendiri mendaftar kat Pejabat Pos Tesco Puchong..hahha..Janji aku mendaftar..ada gak rasa tanggungjawap aku..selesai 1 masalah..

En Asben kata : kalau waktu mengundi nanti aku dalam pantang. Aku nak angkut gak ko naik kerusi roda gi mengundi..Abg, kalau boleh bawak la..Abg mengundi kat Bukit Tinggi, kat Pahang nun. Aku mengundi kat Ampang..hahahahah..Dalam pantang aku gi la..tapi kalau aku baru sangat besalin atau kat labour room cam no?aku tak nak la keluar-keluar rumah..hahahah baik punya alasan...

pastu aku kemaskini aku pun asb yang dah abis mukasurat dan dah lunyai tu..Aktivi-aktiviti itu menyumbang kepada pejabat Pos Tesco Puchong tu penuh beb...hahaha proses aku 2 benda tu bukan main lambat lagi...hahaaha Tu sebab aku tak suka gi Pejabat Pos..Semua lambat dan lama..Semua benda atau pembayaran aku buat online kalau boleh Taska Zahra klu ada M2U kan senangkan..hahahah..

Sebenarnya nak gi Ambank kat KL nun tapi tak sempat. siap beli barang dapur kat Tesco lagi..Agak mudah la sebab Zahra tak de..Sori zahra ibu babah dating..

Sebab apa tak sempat :
Sebab En Asben nak bawak aku lunch sambil dating kat Milwaukee SteakHouse USJ 19..Sedap..Makan tengahari kami makan steak..tak beragak-agak..Aku suka sebab En Asben yang cadangkan tempat..Selalu aku yang cadangkan..hahaha tempat aku cadangankan memanjang je kena reject..hahahahah



Air tembikai


Muscle Cheese..sedap wei..layan


Ni aku punye..dah tak sopan..sbb dah makan baru teringat nak amik gambar..


En Asben punye

Ni tuan badan yang belanja..Terima kasih abg..
Status FB En Asben masa nie: Dating with lovely wife at Milwaukee Steakhouse..
Status aku : huhuhu terharu..bukan kat Fb yek aku taka adanya, ada FB mobile nie..sori..akukan konservertif..aku keje baca FB En Asben je..aku jarang-jarang buka FB..

Lepas makan, alamak nak dekat kol 5..bergegas gi amik zahra..Ingat nak gi beli-beli barang baby tapi dah tak sempat..Next time ye baby..Ingat dari opis nak gi Alamanda. Tapi rasa macam tak sempat juga sebab malam tu En Asben ada badminton..

ok tu je.ceritanya..

k.cew cendol..

No comments: