Followers

Thursday, May 3, 2012

Diari weekend lepas..

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Sabtu..
En Asben : Pakai baju BERSIH 3.0, dok umah..upload gambar tak dapat gi bersih..Mak mertua i tak bagi gi, hahaha En Asben anak yang soleh..Aku dia nak gi nak kata apa?Walaupun aku terfikir..wei aku dah 30 week tu ms tu..
Pastu kami gi Toyota Seksyen 15, Shah Alam.
Tujuan : Test drive Altis 1.8 dan Vios..Aku yang Test drive ok...bukan En Asben..tujuan suruh aku pilih mana nak..tapi buka kete aku ye tuan2 dan puan2..Altis best siot..........tapi aku bepegang kepada kata-kata FIL..kalau kita nak melompat, jangan melompat jauh sangat.. Kalau jatuh pun tak de la teruk sangat..
Akhirnya apa aku pilih....hehehe nanti dah kuar kita bagi tahu lagi yek..
Pastu Lunch Ani Sup Utara Seksyen 7. pastu malam buat apa yek..dah lupa dah.. nanti aku ingat balik..hihihih

Ahad :-
Balik Kg aku Kat Rembau..Sape orang Rembau angkek tangan..Ni Kg ayah aku..Acik aku dok kat Kampung..Biasa la orang N9, Orang pompuan yang dapat tanah kat Kampung..

Tujuan : Sepupu aku bertunang dengan Orang Bongek. Selamat bertunang Faizal & Aida..
korang tahu tak bape market sekarang nak kawin..12k ok..Kepada lelaki2 yang tak kawin lagi tu.Sila la kumpul duit tok buat belanja bagi belah pompuan ni ha....Gilo aku rasa hantaran mahal macam ni..Aku punye dulu separuh je dari tu kot...Nasib-nasib...hahahahaha

lamo ooo aku tak balik Kampung Rembau. Last masa raya tahun lepas..Aku suka sangat balik Kampung...Zahra lagi la suka cakap nak tengok ayam itik semua..hahah itik tak xde pon..
Aku walaupun orang Ampang tapi aku rasa aku orang kampung so conservertif..hahaha naif jekan mengaku macam tu.hiihihihi..

Isnin..Cuti
Selasa..Cuti to be continue..

Caw cendol..

No comments: