Followers

Wednesday, May 23, 2012

Jalan-Jalan Cari makan : Kaw-Kaw Burger Bakar, Cawangan Puchong

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...


Tolong Jangan Nangis tengok burger nie..Mari la rasa!!!

lokasi : Lokas Makan, Puchong Utama. Dokat dengan umah den nie.


ni burger special. Paling basic harga burger RM7.50. Tapi yg nie aku tak tahu bape harga sebab En Asben yang orderkan.

Rasa dia :
Bagi aku sedap. tapi rasa burger melayu la. Ada rasa lada hitam dan ada rasa bawang mgkn.
apa-apa pun tekak lain. gi la rasa dulu..Mula-mula bukak dulu, aku balik keje dalam kol 6 dah ada orang beratur..hihihi Hebat...

Cara order klu mkn sana :
Gi cari meja dulu. nanti gi kedai tu order bg no meja..nnt dia anta ket meja..Servis mmg hebat cepat dan cekap..macam ada sistem..

Pape pun tahniah kepada Kaw Kaw burger bakar. Semoga jadi usahawan melayu yang berjaya.













gambar kat atas tu keadaan lokas makan. Lokas makan tu macam food la lebih kurang. Air kosong dan suam RM0.30..jadi aku bawak air sendiri.

Selamat Mencuba.
Caw Cendol.

6 comments:

zh-ena said...

ena baru jea mkn ahad lepas di situ..next time blh la berjumpa klu ena mkn di situ :D

~fatin~ said...

meleleh air liur ku....

Aleyn said...

Aduh..seleranyer tengok burger tuuuuuu

Unknown said...

hukkk meruntum jiwa lara ku melihatnya-sambil kesat air liur hukkk

Yaati Nor said...

hehehe meh la dtg puchong mkn burber nie..kat wangsamaju pun ada..sedap!!!!

Papa-NtiQ said...

Hi yaati....saya baru jer upload pics dalam blog masa makan ngan famili kat Burger Kaw Kaw branch Puchong. Memang betul ramai orang. Masa tu takde kasik nombor so kene la beratur...
Senang2 tu jengok la yer blog saya kat www.blogmakanbest.blogspot.com konsep pasal makan jer 100% takde topik lain.
Kalu sudi tu follow yer blog saya TQ, TQ, TQ