Followers

Monday, May 28, 2012

Selamat Pengantin Baru - Asiah & Erwan

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Semalam aku dan keluarga bertungkus-lumus dengan kenduri kawin kakak atas aku. Hehehehe aku langkah bendul masa kawin dulu. 26/5/2012 hari bersejarah dia. Aku dapat abg ipar lagi. Semalam lepas kenduri lepas maghrib terus balik Puchong. Ari ni keje penat sangat. Sakit betis-betis aku ni..uhuhuhuh..

Tahniah diucapkan kepada kakak aku dan abg ipar, Semoga berbahagia hingga ke syurga. Nak panggil apa yek abg ipar nnt..Abg wan ke..hahaha sebab aku panggil akak aku nama je..hehehe..So, nanti bila perlu panggil kita panggil je apa-apa nanti..

Gambar aku amik sikit je. Gambar lain kat Cameraman yang tak profesional akak aku amik..budak mana tah dia amik..Tak best je..Dengan banyak kat DSLR cik tijah aka mak tam zahra..So, entri ni tak bergambar.

k.caw cendol

1 comment:

zh-ena said...

selamat pengantin baru :D