Followers

Thursday, June 7, 2012

Happy be lated Birthday Zahra..

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Bday zahra dah lama berlalu.25.5.2012..yang ke-3..Anak ibu dah 3 tahun. Ibu harap zahra jadi anak ibu yang solehah dan taat kepada ibu dan babah..

xde sambutan besar2an pun bday zahra sebab tarikh lahir dia jatuh masa kenduri Mak teh. So lepas kenduri mak teh ari tu, aku suruh mak tam zahra belikan kek. Kek disponsor oleh nenek(MIL)hihihihii..

Sedap gak kek yang mak tam beli tu.Strawberi Coklat. Makan lepas kenduri 1 keluarga adik beradik aku..licin..agaknya semua lapar kot lepas kenduri..Hidangan malam tu kek semata-mata..

Perkembangan zahra 3 tahun.

Cakap sangat lancar dan pot pet ayat orang..dia sangat suka copy balik apa yang orang cakap dan apa yang dia dengar dia akan tanya balik. Contoh : petang semalam dia tengok upin ipin, bila time nak mandi zahra tanya aku.

Zahra : ibu, sukaneka tu apa?
Aku : sukaneka tu yang macam zahra main perah span dalam botol macam kat sekolah tu..huuuu lega aku boleh jawap..

soalan2 zahra sekrang nie mencabar betul..ada satu hari tu masa nak gi sekolah (taska zahra) taska dia dalam kawasan opis aku..Biasa radio kereta memang psang Hot.fm. sekali ada iklan pandu uji preve..dia tanya lagi, ibu pandu uji tu apa..huhuhuuh jenuh nak jawap..

pegang pencil dah ok dah, tapi aku tengok dia sangat bosan kalau aku suruh dia mewarna..hihihi..aku suka kalau anak aku suka mewarna..tapi dulu kecik-kecik aku pun tak suka mewarna..hahahah..

doa makan dah lancar tapi pelat..doa tido suka baca yang makna dia je..

semangat kat baby dalam perut aku tengok kureng sikit..tak de nak tunjuk kasih sayang sangat kat baby dia, risau aku. yang dia rajin klu aku tengah baring..lompat-lompat tilam pastu nak tejun kat perut ibu..memang ku semangat ibu dia nie tengok kakak nak terjun kat perut tu..huhuhuh..

potty training dah berjaya tapi tak free drypers lagi..slow2 la..macam mana nak mula free dryper aku pun tak tahu..huhuhuh

k.la..layan gambar yek..








1 comment:

Aleyn said...

Wah..kek coklat yerk...sedapnyer