Followers

Saturday, July 28, 2012

rindu sama 2 buahhatiku

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Sejak hari selasa malam aku tido ber3 dengan zahra dan Ummar. En Asben outstation Meeting kat Melbound, Australia..Huhuhuhuh tapi ok lagi aku dok umah parents aku kat Ampang..Ramai orang dan aku berpantang pun secara berduet lepad 2 minggu..Haypening umah ibu aku(ini kita cerita kemudian)..hehhe..

Hari rabu nenek(MIL) aku amik zahra bawak balik selesa hillhome pulak..huhuu lagi sunyi, semalam tido berdua dengan Ummar malam ni pon sama..nak masuk 3 malam tido ber2 dengan Ummar..Sayu je hati ini..Dah la tak dapat skype video call dengan En Asben..windu..tapi aku tabahkan diri ini labu..mana boleh nangis..nikan tengah dalam pantang nie....Sekurang-kurangnya aku dapat tahu khabar En Asben dari sms skype..ok la tukan.Alhamdulillah..

Aku tengah pantang ni En Asben yang kemas baju dia nak gi outstation..Kesian dia..Maafkan Yaati abg..tak dapat membantu..Dah la dia bawak baju kerja dengan 1 kot je..Suhu kat sana 4 - 10 c..Dia kata dia tahan je sejuk kat sana. Aku risau nanti dia balik Malaysia, takut En Asben aku tu demam..Haruk pulak nak menjaga nanti..Tahu-tahu je lakan kalau orang lelaki sakit macam mana manja dia..hehehehe

Zahra tak tahu la esok ke lusa nenek anta dia balik Ampang..Dia Happy je kat sana..En asben esok nak gi tengok Australia Football (aku pun tak tahu macam mana gaya football tu) tak paham En Asben cito..hahah En Asben pun tak tahu macam mana..Bos dia dah beli tiket ajak..terpaksa la dia balik Ahad pagi..

Tak sabar nak tengok gambar dan tahu cite En Asben dari Australi..

ini aku boleh update blog sebab En Asben tinggalkan laptop dia..Dia bawak yang baru conpany baru bagi..Selalu kalau time En Asben keje dia tinggalkan aku iPad dia..susah nak update blog guna iPad..leceh..mana tah nak cari tempat nak masuk gambar..bila tak boleh masuk gambar aku jadi bosan nak update blog..aku updated Fb je kadang-kadang..gitu la ceritanya..

Kepada kak Nur, terima kasih sebab tunggu-tunggu saya updated blog..Terharu rasa ada juga orang nak tahu kabar saya..

1 comment:

nurbijen said...

sama-sama :)
Kalau suhu dlm julat tu, boleh tahan lagi kot dengan satu kot, Insya Allah, jgn risau2 tau :)