Followers

Thursday, September 20, 2012

Salam Takziah

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Salam takziah aku ucapan kepada Hafizah Binti Anuar Sharifuddin atas pemergian bapanya yang tercinta. Fiza ni kawan baik aku sejak kecik-kecik dulu..Aku selalu lepak umah dia dan makan umah dia masa keci-kecik dulu..Ibu aku kata macam tak de rumah..

aku ingat lagi masa kecik 6 thn kot abah fiza buatkan dia buai depan umah..aku naik atas buai tu, abah dia buai aku laju2..takut..

Apa pun aku harap fiza dan keluarga tabah dengan dugaan ni..Abah dia dah 3 bulan dok hospital..Allah lebih sayangkan dia..

Fiza, aku harap persahabatan kita kekal hingga akhir hayat..i Love u..muahhhahahahaa..

Aku baru lepas gi melawat fiza..abah dia dikebumikan di Kg Sg merap..Opis aku dekat je dengan kg dia..

k.caw cendol..

No comments: