Followers

Thursday, November 22, 2012

Entri Mintak belas kasihan - Sakit gigi

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

hari nie semalam kelmarin gigi aku sangat la tak selesa..macam senggal ngilu2 gitu gigi aku..Sebelum besalinkan Ummar aku dah gi tampal dan cuci gigi..Minggu nie sakit lagi..Wadul-wadul gawat wei sakit gigi ni..

Sebab musabab nape aku sakit gigi, tentu sekali la akibat kurang kalsium..Sebab akukan tengah Fully BF Ummar, Abis semua kalsium aku dari ngandung sampai la nie dia rembat..Tu akibatnya ibu dia ni..Malas nak minum susu, malas nak makan pil kalsium..Ambik la akibatnya..huhuhuhu..Tapi aku bersyukur dengan kesakitan nie..sebab masa ni Allah tengah menguji kita kot..Aku bersyukur juga sebab ada panel klinik gigi...tu pun berat sangat nak gi..heheheh

1 comment:

Azian & Zaini said...

hehe...kita memang serupa, tp aku tak de panel klinik gigi...kasihan aku kan :p