Followers

Thursday, November 22, 2012

WishList Tahun baru Hijrah

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Alhamdulillah..Wishlist aku yang sebelum-sebelum nie kebanyakkannya telah tercapai dan masih di jalan.

Wishlist hijrah
  1. Deep freezer ( nak matcingkan dengan Stok EBM yang aku dah buat tu)
  2. Kasut sukan (aka kasut nak buat aerobik)
  3. Sesuatu Dari triump
  4. Emas (nak tukar mas kawin kepada Emas)
  5. Steam Iron
setakat ni, ni je kot..harap dipermudahkan..

Antara wishlist yang telah tercapai

  1. Breast Pump Spectra 3 (done)
  2. Buat stok EMB banyak2 (done)
  3. tekun mengepun macam time zahra dulu (sedang dijalankan)
  4. mesin jahit (done)
  5. Laptop (done beli dengan company En Asben lelong ratus2 je)
  6. Jam tanga (hampir tak berminat sebab dah ada Ummar susah nak BF klu pakai jam tangan)
  7. Tukar kancil putih ke oren tak jadi..Yang jadi Tukar kancil ke SAGA En Asben
  8. sarung bantal zahra (done)
  9. Bantal zahra untuk taska (done)
  10.  alas tempat tido zahra Fitted bedshet(Done 1set)
  11.  gaun/ dress zahra (Done )Peasant blouse
  12.  langsir umah tok raya (2011) (Done)
  13. Memiliki rumah atas tanah (Hujung Thn nie dapat kunci, tp tak duduk pun..Mgkn SEWA..siapa nak sewa) Bandar Saujana Putra..
Wishlist yang terbengkalai dan tak tercapai..tak tahu la tercapai ke tak, atau tak tercapai langsung..
  1. Buat set kait untuk baby at least Mittens & booties
  2. baju kurung aku
  3. kotak tisu
  4. cover mesin jahit
  5. cover oven
Cover-cover peralantan rumah tu aku nak guna kain koton yang murah-murah..kat mana nak cari ye?siapa tahu bagi la cadangan kat aku..
Rabbi Yasir Wala Tu'aassir Ya Karim..




1 comment:

Azian & Zaini said...

deep frezer....hmmm company aku skrg ni jual brg letrik kan, jadi bila turun showroom tgok freezer besar2 geram jadinya tapi harga mahal!