Followers

Monday, November 12, 2012

Work in progress

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Hari nie nak cerita pasal kerja-kerja yang aku tengah buat..hahahaha tapi tak siap-siap..
Aku ada potong kain untuk buat baju kurung pesak gantung, tapi hasilnya tak tahu lagi sebab naik jahit tu sangat bercinta nak cari masa..

lagi satu aku tengah buat Mei tai carrier..Untuk Ummar dah tak larat nak dukung Ummar..heheheh..dulu pernah buat Sling pouch untuk zahra..klik kat sling pouch tu nanti boleh tengoh zahra kena kendong..

Aku nie cita-cita besar, semua benda nak buat sendiri tapi masanya punya la susah nak cari..Agaknya aku ne saje cari alasan kot..heheheh yelah kot..Mana taknya..Ummar kol 6.30-7.00 malam dah tidur..tak bagung ok, kalau dia tido malam..selagi aku biarkan dia tido menyarap selagi tu la dia tido..Tapi tak bermakna Ummar tido aku bersilang kaki tengok TB..yelah kita nie ibu-ibu berkerjaya, balik keje macam-macam benda nak buat..huahuhuhhuaa..

tak pe nanti WIP aku nie dah siap aku tayang yek..heheheh..sape nak tempah tunggu Ummar besar baru boleh tempah kot..hehehehe

bye..caw cendol..

1 comment:

NoEn said...

cepat..tayang yg dh siap tu