Followers

Monday, December 10, 2012

Fenomena durian Crepe

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Mula-mula aku makan hari tu, aku rasa durian crepe nie biasa je..ms tu durian dia beku masuk peti ais..sekali balik umah makan teringat-ingat pulak..hehehe..Durian crepe aku makan tak sempat-sempat nak amik gambar..kali pertama aku beli kak MAHA 2012..

kali ke 2 aku makan aku order kat Kak Fatimah..Opis dia dekat dengan opis aku..aku makan akak nie punye..jawapan aku..sangat2 nak order lg...heheheh..

Aku gi amik durian crepe ni dengan kak izad geng opis..sekali kak izad kata muka kak fatimah nie mcm muka aku..hahah pelanduk aku la tu..aku tengok pun sama..

sama nak beli order la kat kak fatima nie ya..Blog kak fatimah..Semoga kak Fatmah jadi perniaga yang berjaya..

No comments: