Followers

Thursday, December 20, 2012

Tahniah!!

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Tahniah kepada adik aku Yusoff Bin Nor sebab dah jadi suami kepada Farah Syuhada. Dorang nikah kat Ampang 15/12/2012 dengan 3 kali lafaz ko..hehehe Selamat dah adik aku sorang kawin..Ada 5 lagi adik tak kawin lagi..huhuhuh..Yang bawah-bawah nie aku suruh kawin secara beramai-ramai..senang nak buat kenduri..hehehe...


Dan tahniah kepada abang aku sebab dapat anak lelaki yang lahir malam orang sibuk-sibuk nak buat kenduri anak buah ke 12 lahir pada 15/12/2012 sama beday dengan adik aku..

Dan Selamat Hari Lahir kepada Siti Aisyah Binti Nor yang ke22..ni Mak Jang Zahra & Ummar..Adik 2nd last aku yang sangat-sangat la mentel..

Selamat kepada semua..Oleh kerana tarikh tersebut aku sangat sibu maka tiada gambar kenang-kenang untuk cerita diatas..tapi tak akan ku cuba yg terbaik tok dapatkan gambar-gambrannya..hihih..

Rabbi Yasir Wala Tu'aassir Ya Karim..




No comments: