Followers

Tuesday, January 22, 2013

Mari Menjahit : Baju kurung Pesak Gantung

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

ini la baju kurung pesak gantung yang aku jahit sendiri..pakai time kenduri kawin adik lelaki aku Bulan disember 2012..
Toturial aku amik dari blog Sew Addict..dari kak fizan

Apa yang perlu aku pakai :

1. Besarkan tangan dia dan
2. labuhkan baju

lain-lain alhamdulillah..semua ok..

baju ni aku potong masa mode potong kain aku dtg..jahit masa adik aku nak kawin..tu pun paksa kalau tak xde mari mode..tak siap-siap baju aku..
JUmaat malam lepas mode potong kain aku datang..
Kita tunggu bila baju aku tu siap..Isnin baru nak hantar jahit tepi..
 Apa aku potong :
Baju pesak gantung : kain Tasha bagi..TQ sha
baju kurung aku dan zahra : kain beli 2 tahun lepas kot..En Aasben belikan..TQ En asben..

kita nantikan hasilnya!!!

2 ke 3 minggu lepas aku ada jahit sarung bantal untuk kereta..Guna kain heavy cotton..suka sgt sarung bantal tu..nanti aku upload gambar dia..tak amik gambar sarung tu hari tu..

k.caw cendol...

No comments: