Followers

Tuesday, April 30, 2013

Kitchen equipment - pemotong buat

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

makan buah adalah cara pemakana sihat..sebenarnya aku nak cite pasal pemotong buah ni..aku tak beli..En Asben bawak balik. En asben bawak balik 1 kotak Kitchen gaget Berjenama (tah korg tak kisah kot) Fackelmen.. 

Nak buat promosi sikit..brand ni sejak En Asben keje dia masuk kat Malaysia..Harga aku tak penah tahu sebab aku guna alat-alatan sample..sebelum customer2 guna aku guna dulu kot menda2 tu..kira aku testimoni compant En Asben la..hehehe

mari tengok makcik pemalas potong buat..Mula2 kupas kulit dulu..pastu potong.lempulur dia pun terbuang sekali..senangkan kerja2 ibu berkerjaya ni..hihihi

produk ni pun ada jual kat IKEA tp apa kotg perlu tahu yang kat IKEA tu adalah dari kilang Fackelmen juga..En Asben dah gi kilang dia tahun lepas..Kilang dia kat China..

sila abaikan chopping board tu..tunggu en Asben bawak balik chopping board baru..hahaha macam ada je..


1 comment:

Fizah said...

ahaha...sonang koje..tp kut ada yg leh potong kulit sekali mesti laaagi best...tahap kemalasan apekah ini...?? ;D