Followers

Tuesday, September 23, 2014

12 Sept 2014 its my birthday

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...


Kek pemberian kak cda..geng makan2 kat opis
Kesayangan saya..

Kesayangan juga..




En. Asben belanja makan Q thai steamboat utk Family belah Ampang..terima kasih Ayang..sebab belaja makan..masa ni semua ada kecuali adik aku yusoff.


aku terima mawar putih di hari jadiku..hihih..suprise dar En. Asben..Blooming call kata ada barang..


Terima kasih ayang sebab bagi sayang bunga..terima kasih juga sebab jaga sayang selama ni..Love u so Much..

3 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

salams yati:)
happy belated birthday semoga dimurahkan rezki, dipanjangkan umur dan happy selalu.

rindu nak baca entry blog yati:):)

Yaati Nor said...

Oh my Allah..ada org rindu saya punye blog ke..xsangka..nnt saya rajin tulis ye kak..sejak tukar bidang keje ni, susah sikit nak menulis..

Yaati Nor said...
This comment has been removed by the author.